Wkrótce

  Też tak macie, że chociaż nie rozpoczął się jeszcze grudzień z każdym dniem czujecie, się bliżsi świąt? Ja od tygodnia słucham świątecznych piosenek i nie mogę doczekać się wszystkich wydarzeń powiązanych z ostatnim miesiącem w roku. Wczoraj nadrabiając seriale, na głównej stronie Netflixa wyświetliła mi się świąteczna nowość. Romantyczny film, którego akcja odgrywała się w zimowo wigilijnej atmosferze. Jestem także na świeżo po ponownym obejrzeniu "Listów do M", a na dzisiejszy wieczór zamierzam znaleźć coś także klimatycznego. W głowie przelatują mi już myśli jakie świąteczne prezenty kupię, a nawet to jak je zapakuję. Pieczenie pierniczków i dekorowanie ich to także coś przeze mnie wyczekiwanego z niecierpliwością. Chociaż wiem, że za pewnie będę marudzić zamarzając po 10 sekundach od wyjścia na dwór, tęskno mi za zimą. Co najdziwniejsze, tęskno mi za śniegiem, ale tym prawdziwym, białym, mieniącym się w słońcu.

  Dzisiaj przychodzę do Was z prostym i typowo jesiennym outfitem. Główną rolę odgrywają w nim buty, które dodają charakteru. Nigdy nie przepadałam za ćwiekami i srebrnymi metalowymi dodatkami, szczególnie na butach. Całkowicie zmieniłam swoje zdanie i jak dla mnie jest to totalny must have, który zwyczajną stylizację przemieni w coś wyjątkowego.


Kardigan - Zara | Koszulka - Stradivarius | Spodnie - Zara | Buty - Renee | Pasek - Reserved |


   instagram  |  ask |  tumblr | DDOB | lookbook

20 komentarzy

Roksana Ryszkiewicz pisze...

Ja tak samo żyje już świątecznym klimatem :)

Karolina pisze...

Śliczna stylizacja! Ja jeszcze nie czuję tego świątecznego klimatu, ale też nie mogę się doczekać świąt. ♥
Super blog, zostanę tu na dłużej xx

alexandkaro.blogspot.com

Klaudencja pisze...

Wow, ale piekne zdjęcia! :D

Zaobserwuj: Klaudencja.blogspot.com

Karina Saktura pisze...

Super wyglądasz, buty serio świetne! I bardzo spodobał mi się makijaż, super kolorek!
Mój blog :)

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem świąteczny klimat wprowadzany jest zdecydowanie za wcześnie. Bardzo ładna stylizacja, rzeczywiście buty ją świetnie uzupełniają :) MÓJ BLOG

Anonimowy pisze...

Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Ja jeszcze nie czuję świąt :/ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

So Simple Sociology pisze...

Zakochałam się w klimacie Twoich zdjęć! <3

www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

xthy pisze...

Przepiękne zdjecia <3 cudownie wyglądasz !
https://xthy.blogspot.com/

Unknown pisze...

Buty nie w moim stylu, ale kardigan super sie na Tobie prezentuje :)

PurpurowyKsiezyc

martax pisze...

Tak jak rok temu w ogóle nie czułam nastroju świąt, teraz bardzo już je chcę. Ostatnio mam obsesję na punkcie rzeczy w kolorze twojego kardiganu, cudne zdjęcia!
https://xartday.blogspot.com/

Gabi pisze...

Pięknie wyglądasz :) Ja jutro wybieram się na ,,Listy do M '' :)

https://fasionsstyle.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Fajny jesienny Look <3 Buty świetnie prezentują się razem z paskiem! :)

Anks_blog pisze...

A ja tam jeszcze nie czuje ani trochę tych zbliżających się świąt. Mogłyby być trochę później :D Ładne zdjęcia!
Mój blog - Klik

StylishMegg pisze...

Piękne zdjęcia i świetny zestaw :)
Zapraszam na nowy post :)
http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

Paulan pisze...

Świetna stylizacja :)
Ja nie czuję jeszcze świąt, ale też słucham już świąteczne piosenki :)
http://paulan-official-blog.blogspot.com/

inakus_ pisze...

Zestaw REWELACJA! <3

mój blog

Bloomy Witch pisze...

Jesteś taka piękna, skąd masz cienie? szczególnie przykuły moją uwagę :)
Świetny post i stylizacja
https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

Sara's City pisze...

Bardzo pasuje ci kolorek sweterka!


Pozdrawiam
Sara's City

Veronica Horan pisze...

Świetna stylizacja, faktycznie super buciki z tymi ćwiekami <3

Mój blog - VESTYLISH

jagglam pisze...

Pięknie wyglądasz i podoba mi się współgrający ze swetrem makijaż oka ;)

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl