California beach

   Kalifornia 

  Nie wyobrażałam sobie, że to wszystko wygląda tak jak na filmach. Amerykańskie szkoły, żółte szkolne autobusy, aleje z palmami, piaszczyste rozległe plaże nad Pacyfikiem..., a jednak.
Wszystko wywiera na mnie zachwyt, a to dopiero 4 dzień. Z każdym coraz to lepiej, no dobra pomijając drugi, czyli chodzenie po Redwood, nie jestem wielbicielką wycieczek po lesie, chociaż wysokie drzewa robiły wrażenie.

  Wczorajszy dzień spędziłam przy wybrzeżach Big Sur, to coś niesamowitego, jedziesz samochodem i zatrzymujesz się od punktu do punktu, a czym dalej pojedziesz robi się coraz to piękniej. Dzisiaj wracam do tego miejsca, może uda mi się opalić przy błękitnych wybrzeżach.
Myślę, że zdjęcia pozwolą wam chociaż trochę przybliżyć to co widziałam. Pomijając to, że oczywiście na żywo wszystko wygląda o niebo lepiej.


Sukienka - Pull&Bear | Sandały - Ryłko | Kurtka - Stradivarius | Torebka - H&M



instagram  |  ask |  tumblr

21 komentarzy

Megly pisze...

Jak w raju. Jak w prawdziwym raju! Pozytywnie zazdroszczę. Chciałabym i ja móc tam być :) Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Jak tam ślicznie *.* Chciałabym się tam znaleźć to idealne miejsce na schowanie się przed ludźmi i technologią !
Śliczna sukienka ! Pozdrawiam :*
*ByKocur*~klik

Rutyna życia w kilku słowach pisze...

Niesamowite miejsce.
Pięknie wyglądasz.
Zazdroszczę widoków.

Zapraszam do mnie :
https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

Klaudencja pisze...

Ale cudowne zdjęcia!
www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

Suzane Kate pisze...

Zazdroszczę. Ameryka jest taka nie uchwytna, a jednak bliska.
Mój blog
Mój kanał
FanPage

Unknown pisze...

Cudowne miejsce i ten niesamowity klimat tego miejsca, który sprawia że chcę tam pojechać i zobaczyć to wszystko na własne oczy ! Zazdroszczę Tobie tak wspaniałej podróży do tego miejsca. Pięknie wyglądasz a sukienka idealna !
Pozdrawiam !

Unknown pisze...

Niesamowite widoki, świetnie wyglądasz. :)
Pozdrawiam,
Szwajka (klik)

Book Majka pisze...

Wspaniałe miejsce, zdjęcia naprawdę robią wrażenie :D Chciałabym kiedyś odwiedzić Amerykę, ale wiadomo jak to w życiu bywa z planami... Może kiedyś się uda ;)

justmajka.blogspot.com

Karolina Rybka pisze...

Jak tam cudownie! <3
Chciałabym odwiedzić Kalifornię, bardzo Ci zazdroszczę.
Piękne zdjęcia.
z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

Unknown pisze...

Wspaniałe widoki, wspaniałe zdjęcia - zazdroszczę!

http://kamilakulturalnie.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Jeju jakie piękne widoki *.* Wspaniałe zdjęcia *.* Naprawdę zazdroszczę ^^
Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

magdel pisze...

Wow ! Niesamowite widoki, od zawsze mnie ciągnęło w takie miejsca jak to.
http://magdelblog.blogspot.com/

Ulaimarek69 pisze...

Wow, ale to piękne miejsce. Chcę tam. Ale piękne zdjęcia i bardzo łądnie wyszłaś ;)
Pozdrawiam kochana :*
wchmurach12.blogspot.com

Unknown pisze...

Ale ślicznie....! <3
Pięknie zdjęcia!

Pozdrawiam :)

true-less.blogspot.com

Unknown pisze...

O kurczę, ale tam jest pięknie! zazdroszczę :)
Pozdrawiam i zapraszam nataliexbrunette.blogspot.com

Małachowska Ada pisze...

Jak w raju, zazdroszczę :)
http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Jakie cudowne miejsceee, mega zazdroszczę :( ♥ Poza tym piękne zdjęcia! :)
Pozdrawiaam!
http://photographybyweronika.blogspot.com

DailyJoanna pisze...

Śliczne miejsce! Jak mi się marzą wakacje. Ale w tym roku to niestety niemożliwe. Co ja bym dała za takie widoki. Bardzo podoba mi się ta sukienka i wiązanie na plecach.

www.dailyjoanna.blogspot.com

Unknown pisze...

USA to moje marzenie od małego, zazdroszczę!
Cudowne zdjęcia! <3
mybeautifuleveryday.blogspot.com

Klaudia Zuberska pisze...

Piękne, cudowne fotografie
tylko pozazdrościć takich widoków :)
pozdrawiam cieplutko myszko :*
ayuna-chan.blogspot.com

kariaxv pisze...

ale te zdjęcia są cudowne :0 az nie mogę się napatrzeć/super wyszłaś na pierwszym zdjęciu <3
kariaxv.blogspot.com

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl